fredag 15 september 2017

Håll ut

Varmt tack till er som röstat. Jag har beställt hem tygprover på de färger ni röstat på och några till. Eftersom Svenska Dynor ligger LÅNGT härifrån så får man hoppas att de dyker upp om någon dag. Jag vet inte jag om jag vill ha blått.... Kanske finare att bryta med en helt annan färg eftersom ingen liknar originalet? Drömmen hade varit skinn. Frågade om vi fick välja det och lägga till merkostnaden. Det gick inte för sig. Men som sagt väntar in tygproverna och återkommer med vem som vunnit. Tänkte lotta ut Malin Wollins bok när den kommer. Så håll ut. Ni är inte glömda. Tack igen. Och fortsätt rösta om ni vill. Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Om du plockar en kontrasterande färg ur mönstret på originaldynorna till ersättnongsdynorns så kopplar ihop grupperna utan att de låtsas vara samma.

    SvaraRadera
  2. I helgen har jag passerat Flarken där dyn fabriken ligger och tänkte på dej Biggan jo en distrikts veterinär färdas kors och tvärs...

    SvaraRadera